Події кафедра інформаційних комунікацій

Снимок экрана 2024 10 24 в 11.15.3024 жовтня 2024 року у Маріупольському державному університеті на кафедрі інформаційної діяльності відбулася ІІ Всеукраїнська науково-практична конференція з міжнародною участю «Студії з інформаційної науки, соціальних комунікацій та філології в сучасному світі».

photo 2024 11 23 20.03.2825 жовтня  2024 року студенти 4 курсу спеціальності «Аудіовізуальне мистецтво та виробництво» ОП Ведучий телевізійних програм разом з старшим викладачем кафедри інформаційних комунікацій Денисом Ігорьовичем Вітковським долучилися до заходу Бібліотеки Українського католицького університету щодо питань академічної доброчесності – зустріч-розмову з лікарем-психологом, керівником магістерської програми в УКУ «Клінічна психологія з основами КПТ», завідувачем кафедри клінічної психології Олександром Аврамчуком.

фото 3 18 1018 жовтня 2024 р. на Факультеті української філології, культури і мистецтва відбулися студентські наукові дебати, присвячені обговоренню позитивних і негативних наслідків використання технологій ШІ в науковій і творчій діяльності з позицій академічної доброчесності. Організаторами дебатів стали науково-педагогічні працівники кафедри інформаційних комунікацій Університету Грінченка у партнерстві з колегами кафедри інформаційної діяльності та медіакомунікацій Національного університету «Одеська політехніка».

Юнпрес213 жовтня у синій залі столичного Будинку кіно, за підтримки Національної спілки кінематографістів України відбувся показ  кінотворів молодих митців Інформаційно-творчого агентства «ЮН-ПРЕС» Київського Палацу дітей та юнацтва: «Історичний бекстейдж України. Катерина Білокур» та «Історичний бекстейдж України. ВУФКУ 2.0».

photo 2024 10 13 13.04.11Погодьтеся, що нас завжди тягне до чогось нового та загадкового! Манґа  визнана і як форма образотворчого мистецтва, і як літературне явище. Існує безліч творів різних жанрів та тем: пригоди, романтика, спорт, історія, гумор, наукова фантастика, жахи, еротика та інші, які розраховані на різні вікові групи, стать, тощо.  В ній читачів цікавить присмак екзотики, можливість доторкнутися до кардинально іншої традиції. Майже вся Манґа малюється та видається чорно-білій стилістиці. Причин тому декілька - по-перше, це спадщина традиційного японського живопису, по-друге, це значно здешевлює її виробництво, по-третє, через часте видання випусків розпорядок праці Манґаки такий, що на колір часу просто немає.