Публікації здобувачів під науковим керівництвом викладачів кафедр:
2018
- Соколовська Т. Гендерна ідентичність персонажів повісті Докії Гуменної «Мана» Матеріали І Міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих науковців «Україністика: нові імена в науці» Бахмут, 2018. С. 177-179. (науковий керівник – Олена Бровко)
- Науменко Я. Міфологеми риби в ліриці М. Савки (гендерна ідентичність) Матеріали Ім Міжнародної науково-практичної конференції студентів і молодих науковців «Україністика: нові імена в науці» Бахмут, 2018. С. 116-119. (науковий керівник – Олена Бровко)
- Харченко (Шкараба) А. Кримськотатарський текст М.Коцюбинського: етнічна ідентичність персонажів Наукові доробки магістрантів. Т.2. (науковий керівник – Олена Бровко)
- Єдаменко А. Образ степу у прозі Сергія Жадана Слобожанська беседа: матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. (м. Старобільськ, 9 листоп. 2018 р.) / ДЗ «ЛНУ імені Тараса Шевченка» ; за ред. проф. Глуховцевої К. Д. Вип. 11. – Старобільськ, 2018. С. 189–191. (науковий керівник – Олена Бровко).
2021
- Король Л. Конкурс рукописів масової літератури: від стратегії до бренду. Філологічні науки в умовах сучасних трансформаційних процесів. Львів, 2021, С. 9–15. (науковий керівник – Тетяна Вірченко)
- Алхімія Часу Олега Миколайчука-Низовця: інтерв’ю / Тамара Федик // Українська літературна газета. 2021. 18 липня. С. 8–9. (науковий керівник – Тетяна Вірченко)
2022
- Король Л. Літературний конкурс “Молода КороНація”: історія бренду. Наукові доробки студентів Інституту філології. 2022. Т. 6. (науковий керівник – Тетяна Вірченко)
- Король Л. Модель сучасного літературного процесу: міждисциплінарна пропозиція. Українська література в просторі культури і цивілізації. 2022 URL: https://cutt.ly/xHW5sso. (науковий керівник –Тетяна Вірченко)
- Федик Т. Художні моделі адиктивної поведінки в п’єсі О. Миколайчука та Неди Нежданої «Оноре, а де Бальзак?». Українська література в просторі культури і цивілізації. 2022. URL: http://ukrlit-2017.blogspot.com/2022/02/blog-post_99.html (науковий керівник –Тетяна Вірченко)
- Картавченко Д. Стадіон як новий маркер художнього урбаністичного простору (на матеріалі польської есеїстики). Наукові доробки студентів Інституту філології. 2022. Т. 6. С. 13–18. Режим доступу: http://ndsif.kubg.edu.ua/index.php/journal/issue/view/7/showToc#.Yo375NhBxPZ (науковий керівник – Сніжана Жигун)
- Картавченко Д. Функціонування наративу національної історії в оповіданні про футбол (на прикладі «Ті, що стежать за нами» Ю.Винничука). Українська література в просторі культури і цивілізації : збірник наукових праць студентів, аспірантів і молодих вчених / відповід. Ред. Н. В. Горбач; ред.-упоряд. В. М. Ніколаєнко. Запоріжжя : Запорізький національний університет, 2022. С. 72-75. (науковий керівник – Сніжана Жигун).
2023
- Тютюн В. Гендерно маркована просторова символіка у романістиці М.Гримич Функціонування мовних одиниць у художньому та масмедійному дискурсах: матеріали ІV Всеукраїнської студентської наукової конференції (Київ, 7 квітня 2023 р.; Український державний університет імені Михайла Драгоманова): тези доповідей. Уклад. І. В. Воловенко. За заг. ред. Ю. В. Кравцової. Київ, 2023. С.142-145.
- Сушкова Є. Графічна література: проблеми рецепції Функціонування мовних одиниць у художньому та масмедійному дискурсах: матеріали ІV Всеукраїнської студентської наукової конференції (Київ, 7 квітня 2023 р.; Український державний університет імені Михайла Драгоманова): тези доповідей. Уклад. І. В. Воловенко. За заг. ред. Ю. В. Кравцової. Київ, 2023. С.135-138.
Проведені дослідження
- «Проблеми національної і громадянської ідентичності в гуманітарній освіті» (вересень – грудень 2019, Вірченко Т.І., Бровко О.О., Козлов Р.А., Савравсова-В'юн Т.О.)
- «Стратегія гендерного мейнстримінгу в філологічній освіті» (січень-травень 2021, Жигун С.В., Бровко О.О.
- «Літературні тексти як гуманітарна технологія гібридної війни» (листопад-грудень 2021. Бровко О.О.
Перспективи подальших досліджень:
- Зміна артикуляції проблем ідентичності: перехід від питань обговорення для трансляції фактів унікальності українського літературно-мистецького дискурсу в цивілізованому світі; актуалізація міждисциплінарних студій.
- Потреба трансформації змісту та принципів навчальних програм з української літератури і зарубіжної літератури (згідно з наказом МОН України від 03.08.2022 № 698); оновлення канону літературної освіти як чинника збереження ідентичності і національної безпеки.
- Необхідність вироблення нової моделі рецепції російської культури та літератури та презентації її в оновленому курикулумі усіх спеціальностей Київського університету імені Бориса Грінченка.
- Наукова ревізія культурної та літературної спадщини Малоросії та УРСР крізь призму «своє/чуже».
- Дослідження імперських стратегій привласнення колоніального культурного продукту та інтенсифікації «культурно-історичної амнезії» (міф про «один народ»).
- Зміцнення міжнародної співпраці з Гданським університетом, Жешувським університетом, Університетом Чорногорії, Загребський університетом; активізація зв’язків із Софійським університетом імені Климента Охридського через участь у грантових проєктах, дослідженнях і конференціях, активізація академічної мобільності викладачів і здобувачів.