Проєктна діяльність студентів кафедри інформаційних комунікацій

IMAGE 2025 02 26 18 54 45Медіапроєкт «Wicked News», започаткований старшим викладачем кафедри інформаційних комунікацій Денисом Вітковським, який нині розвивають студенти 4 курсу освітньо-професійної програми «Ведучий телевізійних програм» спеціальності «Аудіовізуальне мистецтво та виробництво». Це авторський освітньо-медійний відеопроєкт на YouTube, присвячений історії та сучасності кінематографа: видатним винахідникам і режисерам, ключовим трендам та явищам, що сформували світ кіно.

IMAGE 2025 02 26 18 54 45«Говорить Київ» — це творчий задум студентів групи ВТПб-1-22-4.0д, реалізований у межах навчальної практики з дисципліни «Майстерність ведучого в кадрі».

Протягом роботи над проєктом студенти самостійно шукали ідеї, писали сценарії, продумували подачу та представляли свої історії в кадрі. Основним завданням було створити інста-рілс про знакові київські локації, які формують унікальний характер міста: улюблені вулички, затишні кав’ярні, мистецькі простори та місця, сповнені історії.

Практикум з інтервюванняЦей проєкт — творчий виклик, що відкрив нові можливості для кожного студента спеціальності Аудіовізуальне мистецтво та виробництво групи ВТПб-1-23-4.0д. На дисципліні «Практикум з інтерв'ювання» під керівництвом старшого викладача, досвідченого інтерв’юера А. В. Мажари, студенти створили серію унікальних інтерв’ю, самостійно обираючи героїв і втілюючи власне бачення процесу інтерв’ювання.

Kyiv navyvoritВідеоробота «Київ навиворіт» як проєкт створена студентами спеціальності “Аудіовізуальне мистецтво та виробництво” Катериною Лєпішевою, Катериною Демяновою, Каріною Схаб, Олесею Рябенко (група ВТПб-1-21-4.0.д).

шепіт4«Шепіт корінців» — онлайн-гра з елементами головоломки розроблена студенткою 4 курсу групи спеціальності «Інформаційно-бібліотечна та архівна справа» Катериною Котенко для Публічної бібліотеки імені Лесі Українки міста Києва. Інтерактивна гра розроблялася під керівництвом доцента кафедри Є. О. Малюка, який в рамках роботи гуртка «Медіалабораторія» консультував студентку щодо контенту і технічних характеристик відеогри.

Сторінка 1 із 4