4 грудня 2025 р. для студентів першого курсу освітньо-професійної програми "Ведучий телевізійних програм" проведено заняття у Цифровому хабі університету в рамках вивчення дисципліни "Сучасне українське та зарубіжне мистецтво". Темами заняття були відеоігри, цифрове мистецтво із застосуванням технології віртуальної реальності. Студенти ознайомилися з виразними можливостями відеоігор, які відрізняють її від інших медіа. Також було обговорено властивість віртуальної реальності щодо створення імерсивних просторів, які дозволяють глибше, порівняно з традиційними цифровими технологіями, зануритися в інтерактивний світ.
На прикладі інтерактивного цифрового музею студенти побачили взаємодію класичних музейних інституцій з сучасними технологіями. Окрему увагу було приділено роботам бельгійської студії Tale of Tales, яка вважається однією з провідних студій, що створюють відеоігри, які критики відносять до сучасного мистецтва. Особливістю ігор цієї студії є відсутність звичних цілей гри, накопичення балів, зрозумілих умов перемоги. Замість цього гра дає можливість гравцю відчути певний ігровий досвід, і деякі з цих проєктів-досвідів використовують технологію віртуальної реальності. На прикладі гри The Viriditas Chapel of Perpetual Adoration (https://taleoftales.itch.io/viriditas) студенти мали можливість відчути себе перед вівтарем. Цей проєкт використовує християнський символізм у контексті сучасного мистецтва. Також студенти ознайомилися з проєктом Cricoterie (https://taleoftales.itch.io/cricoterie), який присвячено проєктам польського режисера авангардного театру Тадеуша Кантора.
Студенти отримали нетиповий досвід взаємодії з інтерактивними світами віртуальної реальності та дізналися перспективи цієї технології у контексті сучасного мистецтва.
![]()

