
Чи замислювалися ви, як найбільші бібліотеки України створюють ефективний контент у соцмережах і формують свій імідж? 21 листопада на гостьовій лекції студенти спеціальності «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» і PR-менеджери Науково-технічної бібліотеки ім. Г. І. Денисенка Олександра Родигіна та Євгенія Зуєва шукали відповідь на це запитання.
Заняття організувала старший викладач кафедри інформаційних комунікацій Анастасія Салтикова в межах дисципліни «Маркетинг інформаційних продуктів і послуг». До події долучилися здобувачі 3–4 курсів бакалаврського рівня, а також студенти 1 курсу магістерського рівня.
Олександра та Євгенія привідкрили закулісся роботи відділу перспективного розвитку бібліотеки: як створюється контент, у яких соцмережах представлена бібліотека КПІ, як знайти шлях до серця «КПІ-іншиків» та багато іншого. Також віртуально «відвідали» місце, яке не показують під час екскурсій бібліотекою КПІ – PR-майстерню, тобто кабінет відділу перспективного розвитку, де вдалося трішки підглянути за творчим «бекстейджем».
Наприкінці заходу спікерки поділилися деякою інсайдерською інформацією щодо майбутніх проєктів і закликали стежити за онлайн-життям бібліотеки КПІ, адже їхня робота спрямована не лише на спільноту політехніків, а й на професійне коло бібліотекарів та інформаційників.
Подію модерували студентки міждисциплінарної освітньої програми «Біографістика і текстологія» Валерія Ковбаса та Олена Куц.
![]()

