Контакти

(044) 426-46-60

kik.fufkm@kubg.edu.ua

м.Київ, вул. Левка Лук'яненка, 13-Б, каб. 220

Політова Олена Аркадіївна

Google Academy Профіль кафедри у Google Академії

fb Профіль кафедри у Facebook

Youtube Профіль кафедри в Youtube

instagram Профіль кафедри в Instagram

ФЕСТИВАЛЬ НАУКИ – 2022: Круглий стіл «Медіапросьюмеризм як явище інформаційного суспільства»

vypusk

12 травня 2022 року у межах Фестивалю науки – 2022 проведено круглий стіл з фахівцями-практиками «Медіапросьюмеризм як явище інформаційного суспільства», присвячений актуальним питанням взаємодії споживача контенту із засобами масової комунікації, культурі споживання та виготовлення власного медіапродукту, різних підходів до створення й передачі інформації завдяки медіа.

Спікерами та гостями заходу були:

  • Ольга Романюк, директорка Публічної бібліотеки імені Лесі Українки для дорослих м. Києва;
  • Вікторія Іващенко, доктор філологічних наук, старший науковий співробітник, заступник директора Інституту журналістики з наукової роботи;
  • Олена Григоревська, доктор наук із соціальних комунікацій, старший науковий співробітник, завідувач кафедри бібліотекознавства та інформології Університету Грінченка;
  • Ольга Дудок, заступник директора Публічної бібліотеки імені Лесі Українки для дорослих м. Києва з науково-методичної роботи та бібліотечно-інформаційного обслуговування;
  • Катерина Балабанова, кандидат педагогічних наук, заступник директора Інституту журналістики з науково-педагогічної та соціально-гуманітарної роботи;
  • Олена Алфьорова, провідний бібліотекар відділу нестаціонарного обслуговування Публічної бібліотеки імені Лесі Українки для дорослих м. Києва;
  • Аліна Лісневська, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри журналістики та нових медіа Університету Грінченка;
  • Яна Фруктова, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри журналістики та нових медіа Університету Грінченка;
  • Анастасія Салтикова, фахівчиня відділу обслуговування, бібліотекарка І категорії Бібліотеки Національної музичної академії України імені П. І. Чайковського;
  • Вікторія Мостова, SMM спеціалістка UA: Радіо “Промінь”, продюсер експертів SMM;
  • Дар’я Скирта, студентка 3 курсу освітньої програми “Журналістика” Інституту журналістики Університету Грінченка;
  • Єлизавета Галактіонова, студентка 3 курсу освітньої програми “Інформаційна, бібліотечна та архівна справа” Інституту журналістики Університету Грінченка;
  • Валерія Ковбаса, студентка 2 курсу освітньої програми “Інформаційна, бібліотечна та архівна справа” Інституту журналістики Університету Грінченка;
  • Софія Середа, студентка 1 курсу освітньої програми “Інформаційна, бібліотечна та архівна справа” Інституту журналістики Університету Грінченка;
  • Тетяна Поліщук, старший викладач кафедри бібліотекознавства та інформології Університету Грінченка.

Під час круглого столу учасники (викладачі кафедри бібліотекознавства та інформології, студенти 1-5 курсів ОП «Інформаційна, бібліотечна та архівна справа» та 1 курсу ОП «Ведучий телевізійних програм») розглянули питання щодо: 

  • понятійного апарату медіапросьюмеризму як явища;
  • психології покоління медіапросьюмерів та відчутні зміни, що внесла в їх погляди війна;
  • аналізу та пошуку ідей для контенту з популяризації читання;
  • ролі соціальних мереж в роботі публічної бібліотеки та державних сервісів;
  • створення та популяризації актуального мультимедійного проєкту.

Усі доповідачі наголошували на змінах і трансформаціях, що відбуваються в царині медіа з початком повномасштабної війни. Важливими є як інформаційна грамотність так і свідоме медіаспоживання. При обговоренні проблем та можливостей для медіапросьюмерів учасники звернули увагу, що український медіапродукт виходить на новий рівень як створення так і споживання контенту. В результаті роботи круглого столу було виділено наступні етапи в роботі з медіапросьюмерами, що призведуть до позитивного результату для обох сторін: 

  • визначення ефективних каналів комунікацій з користувачами з метою популяризації діяльності;
  • вивчення інноваційного потенціалу споживачів-просьюмерів;
  • вивчення та розробка методів оцінки ефективності роботи  з просьюмерами з позицій отримання взаємної вигоди в процесі обміну цінностями;
  • грамотне використання  ідей користувачів для привернення уваги до теми; 
  • збільшення залученості аудиторії до створення контенту;
  • активних користувачів можна розглядати як потужний додатковий ресурс, який може допомогти в  опануванні  медіапрактиками та  охоплення аудиторії.

Ознайомитися з презентаціями доповідей можна за покликанням