На практичному занятті третьокурсниці групи ЖУРб-2-23-4.0д Факультету журналістики Коноховець Олександра та Чигрина Марія придумавали й обґрунтовували меседжі про музей для соціальних мереж, знаходили кураторські рішення для непопулярних експонатів музею, щоб зацікавити ними відвідувачів.
Заняття, розпочате в укритті (під час повітряної тривоги всі відвідувачі музею мають спуститися в облаштоване підземелля Успенського собору Києво-Печерської лаври) і продовжене в просторому музейному залі з чорним роялем, запам'яталося як незвичним форматом, так і ідеями, які генерували студентки.
Майбутні журналістки діляться своїми враженнями:
Олександра Коноховець:
"Мені сподобалась концепція виїзних пар. Вивчення музеїв вживу допомагає краще дізнатись про них, долучитись до дискусії, побачити експонати, вивчити щось нове, а також поспілкуватися наживо з викладачем. Це сприяє гарному засвоєнню знань, набагато цікавіше бачити все вживу, а не читати про музей в інтернеті. Вивчення музейних експонатів допомагає краще зрозуміти культурний та історичний контекст, розширити кругозір".
Марія Чигрина:
"Формат виїзного заняття став для мене новим досвідом, який мені сподобався. Зокрема тим, що я отримала можливість оперативно викласти свої думки безпосередньо на папір і одразу ж, у момент натхнення, представити свою роботу".