Фестиваль науки – 2025: Науково-методологічний семінар аспірантів, магістрантів і студентів кафедри української мови

Рисунок114 травня 2025 року відбувся науково-методологічний семінар кафедри української мови. Захід було присвячено двом важливим питанням: обговоренню розділів дисертації Є. В. Тарапати на здобуття наукового ступеня доктора філософії у галузі 011 «Освітні, педагогічні науки» та передзахисту випускових кваліфікаційних робіт магістрантів ІI курсу освітньої програми «Українська мова та література», групи УМм-1-23-2.0д.

З основними положеннями дисертації «Методика формування граматичної компетенції майбутніх учителів української мови і літератури засобами експресивного синтаксису» виступила аспірантка кафедри Є. В. Тарапата. Зокрема було висвітлено змістові складники першого і другого розділів дисертації. В обговоренні взяли участь усі присутні, які схвально оцінили роботу аспірантки і висловили пропозиції щодо удосконалення тексту дисертації.

Основні положення магістерських робіт презентували О. Кабакова («Художнє моделювання фемінності та маскулінності в сучасному українському детективі»), А. Коваленко («Соціолектна лексика в дискурсі сучасної українськомовної блогосфери: структурно-семантичні та функційно-стилістичні особливості», Д. Мамчич («Формування позитивного образу захисника України в соціальних мережах»), М. Мегедь («Глобалізаційні інтенції в сучасній українській фразеології (на матеріалі масмедійного та інтернетного дискурсів)»), О. Яценко («Лексика і фразеологія газетних заголовків: структурно-семантичні і функційно-стилістичні особливості») та В. Оліферук («Українськомовний політичний дискурс: структурно-семантичні і прагматичні виміри (на матеріалі виступів Р. Стефанчука, А. Єрмака, Д. Кулеби)».

Під час дискусії магістранти продемонстрували високий рівень теоретичної і практичної підготовки. Кафедра прийняла рішення про рекомендацію до захисту магістерських робіт випускників другого (магістерського) освітнього рівня, спеціальності  035 Філологія, освітньої програми «Українська мова та література».

SDG4