АКАДЕМІЧНА ДОБРОЧЕСНІСТЬ В УКРАЇНІ Й ЗА КОРДОНОМ: НАУКОВО-ТЕОРЕТИЧНИЙ СЕМІНАР

1 1020 травня 2025 р. з нагоди Дня науки кафедра української мови Київського столичного університету спільно з Черкаським національним університетом імені Богдана Хмельницького, Волинським національним університетом імені Лесі Українки, Донецьким національним університетом імені Василя Стуса, Житомирським державним університетом імені Івана Франка, Закарпатським угорським інститутом імені Ференці Ракоці ІІ, Таврійським національним університетом імені В. І. Вернадського, Ніредьгазьким університетом (Угорщина), Будапештським університетом імені Лоранда Етвеша (Угорщина), Бакинським слов’янським університетом (Азербайджан) провела науково-теоретичний семінар (з міжнародною участю) для здобувачів третього освітньо-наукового ступеня та другого освітнього ступеня вищої освіти «Академічна доброчесність: вітчизняний і закордонний досвід».

Учасники онлайн-семінару поділилися напрацюваннями щодо впровадження принципів академічної доброчесності в закладах вищої освіти України та зарубіжжя. У доповідях ішлося про доброчесність як новий стандарт лідерства, стиль життя в сучасному освітньому процесі та в науковій діяльності в Україні й за кордоном, про заходи, спрямовані на дотримання й популяризацію академічної доброчесності, висвітлення причин та наслідків її порушення.

Доповідачі ознайомили учасників семінару зі специфікою дотримання принципів академічної доброчесності в Черкаському національному університеті імені Богдана Хмельницького (доцентка Анжела Іржавська), Київському столичному університеті імені Бориса Грінченка (професор Михайло Вінтонів та докторка філософії Марія Бойко), Житомирському державному університеті імені Івана Франка (доцентка Галина Гримашевич) та в Закарпатському угорському інституті імені Ференці Ракоці ІІ (доцент Олександр Кордонець). Доповіді професорки Тетяни Космеди та доцентки Єлизавети Барань були присвячені особливостям запобігання плагіатові в освітніх закладах Польщі й Угорщини, акцентовано на високій правосвідомості та академічній доброчесності учасників освітнього процесу.

SDG4