Вітаємо переможців І етапу ХХIV Міжнародного конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика

У Київському університеті імені Бориса Грінченка вже традиційно відбувся І етап ХХIV Міжнародного конкурсу знавців української мови імені Петра Яцика. Організатором інтелектуального змагання була кафедра української мови Факультету української філології, культури і мистецтва. 

Нагадаємо, Петро Яцик – канадський підприємець українського походження, відомий меценат, який ще до незалежності України підтримував численні українознавчі наукові проєкти. Він, зокрема, був одним із меценатів Інституту українських студій Гарвардського університету (США), «Енциклопедії українознавства», Центру досліджень історії України при Альбертському університеті (Канада), Українського лекторію в Школі славістики та східноєвропейських студій при Лондонському університеті. Петро Яцик заснував Міжнародний конкурс знавців української мови, а також спеціальний український відділ при Колумбійському університеті (США).

Міжнародний конкурс з української мови імені Петра Яцика щороку незмінно стартує у День української писемності та мови. Конкурс має на меті утвердження державного статусу української мови, піднесення її престижу серед молоді, виховання поваги до культури й традицій українського народу.

Між конк Яцика

Вітаємо переможців І етапу!

Філологічні спеціальності:

І місце – Улізько Наталія, студентка ІV курсу освітньої програми «Українська мова та література».

ІІ місце – Свиридченко Інна, студентка ІV курсу освітньої програми «Українська мова та література»; Прогрущенко Аліна, студентка І курсу освітньої програми «Мова та література (італійська)»; Ковальська Вікторія, студентка ІV курсу  освітньої програми «Українська мова та література».

ІІІ місце – Чхало Валерія, студентка ІІІ курсу освітньої програми «Українська мова та література»; Петрик Роман, студент ІІ курсу  освітньої програми «Українська мова та література»; Мамот Олександра, студентка ІV курсу освітньої програми «Українська мова та література»; Максименко Діана, студентка ІІ курсу освітньої програми «Українська мова та література»; Когут Галина, студентка ІV курсу освітньої програми «Українська мова та література»; Головач Валерія, студентка І курсу освітньої програми «Мова та література (німецька)»; Батик Олександра, студентка ІІ курсу освітньої програми «Українська мова та література».

Нефілологічні спеціальності:

І місце – Боголюб Анна, студентка І курсу  освітньої програми «Консультативна психологія».

ІІ місце – Кулага Олександра, студентка ІІ курсу освітньої програми «Міжнародна журналістика»; Черкас Олександра, студентка І курсу освітньої програми «Регіональні студії»; Хушвахтова Софія, студентка І курсу освітньої програми «Міжнародна журналістика»; Хомюк Софія, студентка І курсу  освітньої програми «Консультативна психологія»; Сушицька Кіра, студентка І курсу  освітньої програми «Консультативна психологія».

ІІІ місце – Яресько Софія, студентка І курсу освітньої програми «Реклама і зв'язки з громадськістю»; Чуприна Ірина, студентка І курсу освітньої програми «Початкова освіта»; Ткаченко Поліна, студентка І курсу освітньої програми «Соціальні комунікації»; Паталаха Анастасія, студентка І курсу освітньої програми «Психологія бізнесу та управління»; Ранюк Анастасія, студентка І курсу освітньої програми «Історія та археологія»; Сівковська Марина, студентка І курсу освітньої програми «Початкова освіта»; Педченко Марія, студентка І курсу  освітньої програми «Видавнича справа та редагування»; Мартинчик Анастасія, студентка І курсу освітньої програми «Практична психологія»; Клименко Марія, студентка І курсу освітньої програми «Право»; Кашуба Марія, студентка І курсу освітньої програми «Право»; Караман Діана, студентка І курсу освітньої програми «Психологія бізнесу та управління»; Горбунова Євгенія, студентка І курсу  освітньої програми «Міжнародна журналістика»; Гладких Дар'я, студентка І курсу освітньої програми «Міжнародна журналістика»; Вініченко Софія, студентка І курсу освітньої програми «Історія та археологія»; Боженко Елла, студентка І курсу освітньої програми «Дошкільна освіта».
ПідсумкиШуляр

SDG4