V Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція студентів, аспірантів, докторантів і молодих учених «АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВА ТА МОВОЗНАВСТВА»

     4 листопада 2020 року в Інституті філології Київського університету імені Бориса Грінченка відбулася V Всеукраїнська науково-практична онлайн-конференція студентів, аспірантів, докторантів і молодих учених «АКТУАЛЬНІ ПРОБЛЕМИ ЛІТЕРАТУРОЗНАВСТВА ТА МОВОЗНАВСТВА».

     У конференції взяли участь молоді науковці із 6 університетів України: Херсонського державного університету, Національного університету «Києво-Могилянська академія, Національного університету «Острозька академія», Національного медичного університету імені О.О. Богомольця, Криворізького державного педагогічного університету та, звісно студенти, магістранти й аспіранти Інституту філології Київського університету імені Бориса Грінченка.

     З вітальним словом до учасників конференції звернулися Ірина Руснак, директор Інституту філології Київського університету імені Бориса Грінченка, професор кафедри української літератури, компаративістики і грінченкознавства, доктор філологічних наук, професор. Модерували захід Оксана Івасюк, кандидат філологічних наук, доцент, експерт з питань змісту освіти Міністерства освіти і науки України; доцент кафедри української літератури Чернівецького національного університету імені Юрія Федьковича, та Олена Доценко, кандидат філологічних наук, доцент, заступник директора з наукової роботи Інституту філології Київського університету імені Бориса Грінченка.

     Родзинкою конференції традиційно був конкурс «Мій філологічний стартап», у якому цьогоріч узяли участь грінченківці: Марія Бойко, аспірантка кафедри української мови Інституту філології Київського університету імені Бориса Грінченка (проєкт на тему  «Безкоштовна двотижнева школа української мови та культури (м. Київ)»); Світлана Попова, магістрантка VI курсу Інституту філології Київського університету імені Бориса Грінченка («Формування італійськомовної комунікативної компетентності у письмі учнів старшої профільної школи»); Олександра Зіх, магістрантка V курсу Інституту філології Київського університету  імені Бориса Грінченка («Збірник італійських пісень із завданнями для учнів 10–11-х класів профільної школи»); Анна Боцман, магістрантка V курсу Інституту філології Київського університету імені Бориса Грінченка («Практикум «L’italiano è facile» (Італійська — це легко) для учнів старшої школи філологічного профілю»); Ніна Джиджора, студентка ІІІ курсу Інституту філології Київського університету імені Бориса Грінченка («Японська просвітницька майстерня»). Проєкти, запропоновані на розсуд журі, були однаково актуальними, продуманими, цікаво презентованими, хоча й зорієнованими на вивчення різних мов і культур: української, італійської, японської. Тож цього року переможцями визнані всі п’ятеро учасників конкурсу.

     Не менш цікавою й продуктивною була робота п’яти секцій: двох літературознавчих, двох мовознавчих і секції методики викладання мови та літератури.

162834579101112