Педагог-організатор, український філолог, випускниця магістратури за освітньою програмою «Літературна творчість»
Навчаючись в Університеті Грінченка, я завжди була активною студенткою. 4 роки обіймала керівні посади в університетському самоврядуванні (Студрада ІФ і Студентський парламент).
Працюючи зараз на посаді педагога-організатора у Попільнянському ліцеї, я дуже часто використовую ті форми роботи, які ми вивчали та практикували на парах. Для себе я усвідомила як правильно заохочувати учнів до позашкільної роботи, організувавши учнівське самоврядування, яке сьогодні працює на високому рівні. Проєктна робота, яка була надзвичайно важливою для мене в стінах університету, зараз є провідною в ліцеї. Як філолог, я стимулювала учнів створити проєкт «ППО української мови» (ППО – повтори, пам’ятай, опануй). Кожного тижня ми з учнями в офлайн та онлайн-режимі аналізуємо лексичні помилки, які, на жаль, учні роблять у повсякденному житті та намагаємось їх викорінювати.
Саме завдяки роботі університетського самоврядування, ми використовуємо для себе структуру роботи, яка поєднує в собі багато важливих діяльностей: волонтерську, культурно-масову та інформаційну. Завдяки Центру Лідерства я навчаю своїх учнів, як формувати роботу в колективі, бути свідомим громадянином, координую їхні дії. Сьогодні вони є представниками Лідерів Житомирської області від Попільнянського ОТГ.
На базі досвіду, здобутого в стінах університету, я є керівником агітбригади, яка пропагує здоровий спосіб життя. Це команда «Драйв. Цього року вони стали абсолютними чемпіонами на обласному рівні Всеукраїнського конкурсу-фестивалю «Молодь обирає здоров’я».
Ми беремо участь у різних кінофестивалях, де здобуваємо призові місця (кінофестиваль «Кіно-ECO-fest”). Ці та інші перемоги – це все завдяки тим знанням, що я здобувала на парах зі сценарної та театральної майстерностей. В індивідуальній роботі з учнями я часто використовую ті методи, які використовувала зі мною мій науковий керівник Тетяна Ігорівна Вірченко, адже вважаю їх дієвими, а у своїх учнях бачу себе. Ми вчимось писати різні тексти, брати інтерв’ю, редагувати їх та виставляти в нашому онлайн та офлайн-журналі «School life». Це важлива і кропітка праця, яка допоможе учням у майбутньому критично мислити та правильно доносити свої думки.
Моєю дипломною роботою був проєкт «Осіння театральна школа», де ми працювали з учнями київських шкіл, а тепер я хочу його продовжити та гармонійно спробувати поєднати з навчальним процесом свого ліцею. Для мене зараз важливим є сповідувати ті цінності, які закладали нам викладачі: вміння критично сприймати тексти літератури, шукати приховані сенси самостійно, пам’ятаючи про інтелектуальну власність; вміти висловлювати власну думку з аргументами і вміти дискутувати на різні теми.
Я усвідомлюю, що мої учні відчувають себе щасливими, їм подобається, працюючи зі мною, розвиватись і креативно мислити. Я віддаю їм всю свою енергію, адже кожного дня прагну найкращого результату і живу за важливими правилами, які знають всі грінченківці: «Служити людині, громаді, суспільству!», «І тільки вдосконалюючи інших, ми завжди вдосконалюємо себе!»