Як зареєструвати електронний кабінет вступника

Реєстрація електронних кабінетів вступників розпочинається 01 липня. Для реєстрації кабінету потрібно увійти на сторінку системи подання заяв в електронній формі за адресою https://vstup.edbo.gov.ua/.

✅ Яка інформація потрібна, щоб відкрити електронний кабінет?

Для відкриття електронного кабінету треба вказати адресу електронної пошти – надалі вона буде логіном для входу. Система автоматично перевірить логін на збіг з іншими.
✅ Для реєстрації електронного кабінету потрібно також внести дані:
📌 одного із сертифікатів ЗНО (номер, пін-код та рік отримання з 2020 до 2021); або НМТ (номер, пін-код та рік отримання 2022, 2023); або Екзаменаційного листа ЄВІ/ЄФВВ (номер, пін та рік отримання 2023). Рік отримання треба вибрати з випадного списку. Якщо вступник має кілька сертифікатів ЗНО, для реєстрації необхідно використати лише один з них, а інші додати в особистому електронному кабінеті вступника вже після реєстрації;
📌 свідоцтва про повну загальну середню освіту (атестата) або диплому про попередню освіту – серію, номер.

 ✅ Які дані та документи потрібно завантажити?

 📌 контактний номер телефону (у форматі +380): це потрібно для оперативного зв’язку закладу освіти з абітурієнтом і його батьками.

📌 кольорову фотокартку вступника (3х4 см);
📌 фотокопію додатка до свідоцтва / атестата про повну загальну середню освіту.
Файли потрібно завантажувати у форматі JPG (JPEG), а максимальний розмір такого файлу не має перевищувати 1 Мб.
У разі наявності сертифіката ЗНО інших років необхідно також додати дані сертифіката (номер, PIN-код, рік) і додати цей документ.
❗️Що буде, якщо внести неточні дані?
Після подання першої заяви внести будь-які зміни до електронного кабінету вже неможливо.
✅ Скільки можна подати заяв?
Вступники можуть подати до 5 заяв на бюджетну форму навчання в будь-який заклад вищої освіти без обмеження щодо кількості спеціальностей, на які їх подають, та до 15 заяв на контракт.
У кожній заяві, яку абітурієнт подає на бюджет, потрібно обов’язково встановити її пріоритетність – від 1 до 5, де 1 – це найвища пріоритетність, а 5 – відповідно, найнижча.

Установлення пріоритетності – важливий крок, адже змінити її після подання заяви неможливо.